Tervetuloa TyyliSiskon sivulle


KULTALIITOKSIN Ilta-auringon kultaama hetki jää muistoihin kosketuksen lämpö iholle. Sydämen vahva tunne syvälle ajan hyräilevään tunnetilaan. Pysäyttää ajan kuljettaa mietteitä sydänalaasi lämpösiä lauseita pyyhit kyyneleitä. Mieleesi palaa herkät hetket ihanat odotukset. Ne kulkeutuvat sydämesi mielialaan. Rajattomien polkujen matkaajalle illan rauhaan, joka on kultaliitoksin sidottu _sv_

maanantai 16. marraskuuta 2015

Sadetanssi


Voi kunpa aina oisi näin                     16.11.2015

Järkyttävät tapahtumat on pysäyttäneet miettimään, että lapsillamme ja lastenlapsillamme olisi turvallista ja että he saisivat elää lapsuutensa eikä liian pian kiirehtisi siihen aikuisten maailmaan. Sadetanssia kirjoittaessani halusin saada tunnelman, joka kertoo lapsen viattomuudesta ja ilosta, miten hän hyppii riemusta vesilätäkössä vailla aikuisen murheita.  


Sadetanssi                                          16.11.2015 
 
Sade ropisee taas ikkunaan
sitä odottanut oon
se kutsuu mua taas tanssimaan
saappaat jalkaan sateeseen







 

laulan tanssin uudelleen
sadetanssia tää on
jalat tanssii saappaissa
tätä odottanut oon
olen tyttö sateessa
















räystäät supattaa
pisaroiden laulua
tuuli sanoittaa













 


sade tanssittaa mua uudelleen
leikkiäkö tää on
märät helmat sateessa
ne heiluu näin mukana
laulan tanssin uudelleen 
sadetanssia tää on
jalat tanssii saappaissa
tätä odottanut







 

sade hiipuu pois jo hiljalleen
sitäkö nyt tää on










 ei kutsu jalat tanssimaan
 saappaat riisuttava on 
 laulan tanssin edelleen
 kuulen sateen ropinan
 jalat valmiiks saappaisiin







sadetta taas odotan










olen tyttö sateessa
räystäät supattaa
pisaroiden laulua
tuuli sanoittaa







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti