Tervetuloa TyyliSiskon sivulle


KULTALIITOKSIN Ilta-auringon kultaama hetki jää muistoihin kosketuksen lämpö iholle. Sydämen vahva tunne syvälle ajan hyräilevään tunnetilaan. Pysäyttää ajan kuljettaa mietteitä sydänalaasi lämpösiä lauseita pyyhit kyyneleitä. Mieleesi palaa herkät hetket ihanat odotukset. Ne kulkeutuvat sydämesi mielialaan. Rajattomien polkujen matkaajalle illan rauhaan, joka on kultaliitoksin sidottu _sv_

keskiviikko 10. marraskuuta 2021

Sadetanssi

 

Voi kunpa aina oisi näin                     10.11.2021

Järkyttävät tapahtumat ovat pysäyttäneet miettimään, että lapsillamme ja lastenlapsillamme olisi turvallista ja että he saisivat elää lapsuutensa eikä liian pian kiirehtisi siihen aikuisten maailmaan. Sadetanssia kirjoittaessani halusin saada tunnelman, joka kertoo lapsen viattomuudesta ja ilosta, miten hän hyppii riemusta vesilätäkössä vailla aikuisen murheita.  


Sadetanssi                                         
 
Sade ropisee taas ikkunaan
sitä odottanut oon,
se kutsuu mua taas tanssimaan.
saappaat jalkaan sateeseen








 

laulan, tanssin uudelleen.
Sadetanssia tää on,
Jalat tanssii saappaissa,
tätä odottanut oon.
Olen tyttö sateessa,

















räystäät supattaa,
pisaroiden laulua
tuuli sanoittaa.













 


sade tanssittaa mua uudelleen,
leikkiäkö tää on.
Märät helmat sateessa,
ne heiluu näin mukana.
Laulan tanssin uudelleen, 
sadetanssia tää on.
Jalat tanssii saappaissa,
tätä odottanut oon.







 

Sade hiipuu pois jo hiljalleen,
sitäkö nyt tää on.











  Ei kutsu jalat tanssimaan,
 saappaat riisuttava on.
  Laulan tanssin edelleen,
 kuulen sateen ropinan.
  Jalat valmiiks saappaisiin,








sadetta taas odotan.










Olen tyttö sateessa,
räystäät supattaa,
pisaroiden laulua
tuuli sanoittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti